سلام

لطفا كساني كه كامنت دادند و جواب نگرفتند، لطفا چك ميل كنند. بعضي وبلاگ ها متاسفانه

براي ارسال نظرات ما به وبلاگ شما عدد نميده ( قابل توجه بعضي ها). براي همين به شما ايميل زدم.

ممنون ميشم كه مشكل وبلاگتون رو برطرف كنيد چون بد جور رو اعصابه

با تشکر........مریم