پشت سرت نگاه ميكني و به قضاوت افكار و تصميمات ديروزت ميشيني.
گاهي فكر ميكني به اينكه يه جاهايي فكر و تصميمت اشتباه بوده و خودتو بخاطرش
سرزنش ميكني. فكر ميكني كه اگر فلان كار انجام شده بود الان وضعم فلان بود.
به پشت سرت نگاه ميكني ومي بيني كه........
پشت سرت گذشته اي بيشتر به جا نمونده كه تمامش خاطره هايي از اشتباه ها،
درست ها و تجربه هاي شيرين و تلخه.
فكر ميكنم حق نداري گذشتت رو قضاوت كني چون الان تو آدمي متفاوت و با شرايطي متفاوتي.
تو بزرگ شده ي همون اشتباهات و تجربه هايي و حق نداري كه خود ديروزت رو مواخذه كني.
چه بسا امروز هم اگر تو همون شرايط قرار بگيري دوباره تصميمت همون باشه.
به اتفاقات شيرين و تلخ گذشته و تصميماتت و خود ديروزت احترام بذار.
كاري كه ديروز نكردي امروز انجام بده تا فردا سوگوار لحظات امروزت نشي.
هيچ وقت براي شروع دير نيست اما هميشه هم فرصت نيست
و كسي نميدونه چقدر فرصت داره.
اينو كسي ميگه كه خودش اين زنجيرو بالاخره از پاش باز كرده و امروز عاشقانه از ديروزش
ياد ميكنه گرچه پر اشتباه بوده و الان ميدونه كه
زندگي يعني فرصت اشتباه كردن و زندگي بدون اشتباه يعني هرگز تصميمي نگرفتي.
پس براي اشتباهاتت هم ارزش قائل شو.
پيش از نا اميدي و رها كردن همه چيز نگاهي به آگهي ترحيم جوون ها بنداز تا بفهمي
چقدر وقت داري زندگي كني.