خاطره هاي ما از شما....
جمله هاي يادگاري با ارزش شما كه به ما سر زديد و از لطف خودتون واسمون خاطره ساختيد،
ما هم اينجا، اونا رو به قاب نگاه توقف ممنوعي ها سنجاق ميكنم:
(ببخشيد فقط جمله هاي اخير برامون باقي مونده بود اگه جمله شما نيست معذرت....)![]()
خداوندا! دوستی دارم که در اعماق قلبم جای دارد.او شایسته محبت است یادش مایه آرامش جان. او را به کرامتت حفظ بفرما...
خدایا! به هرکه دل بستم تو دلم را شکستی...عشق هرکس را که به دل گرفتم... تو از من گرفتی....
مرا اندكي دوست بدار اما طولاني... (كريستوفر مارلو)
من فرزند كورشم.كورش آريايي.كورش پاك.كه ميگه:هرگز زانو نخواهم زد,حتي اگر آسمان از قامتم كوتاهتر باشد..
كورش كبير:معمولا انسان به دنبال نداشته هاش ميگرده...
مرااينگونه باورکن کمي تنهاکمي بي کس کمي از يادها رفته خدا هم ترک ما کرده خدا ديگر کجا رفته ؟!نميدانم مرا آيا گناهي هست که شايدهم به جرم آن غريبي و جدايي هست
انشاالله یه جا تو دو راهی بمونی اونم بین الحرمین آقا انشاالله
الان که نخ دست خداست عروسکا چه خوب بازی میکنن! چقدر باهم مهربونن! نخشون بهم گیر نمی کنه. بهم نمیخورن. هرکی بازی خودشو میکنه کاری ام بهم ندارن. چه نمایش قشنگی!!! اگه نخ دست خدا نبود چی می شد؟؟ خداروشکر دست عروسکا به نخ هم نمیرسه.
خدایا نخمو بکش بذار پرواز کنم. از عروسکا دور شم. ولم نکن. تابم بده. بذار آزاد با موسیقی نمایش برقصم.
خدايا حکمت قدم هايي را که برايم برميداري بر من آشکار کن تادر هايي را که به سويم مي گشايي ندانسته نبندم و در هايي را که به رويم مي بندي به اصرا ر نگشايم.
استاده مردن به , ز نشسته زيستن است/من ميروم , چون اينجا,توقف ممنوع است
به يقين بر تو واجب است كه حقيقت را بشناسي و گاهگاهي آن را بر زبان آوري. آن هنگام كه ترانه هاي زيبا سرودي , گرچه در قلب بيابان باشي, باز كسي را مي يابي كه سروده ات را بشنود.
همه بشرند، ولي همه انسان نيستند…. (دكتر علی شریعتی)
در نهان به آنانی دل می بندیم که دوستمان ندارند
در آشکار از آنانی که دوستمان دارند غافلیم
شاید این است دلیل تنها ماندنمان(دكتر علي شريعتي)
به يقين بر تو واجب است كه حقيقت را بشناسي و گاهگاهي آن را بر زبان آوري. آن هنگام كه ترانه هاي زيبا سرودي , گرچه در قلب بيابان باشي, باز كسي را مي يابي كه سروده ات را بشنود. (جبران خليل جبران)
مرااينگونه باورکن، کمي تنها،کمي بي کس، کمي از يادها رفته، خدا هم ترک ما کرده، خدا ديگر کجا
رفته؟! نميدانم مرا آيا گناهي هست، که شايدهم به جرم آن، غريبي و جدايي هست.
اگر روزي تهديدت كردند،بدان در برابرت ناتوانند.اگر روزي خيانت ديدي بدان قيمتت بالاست.و اگر روزي تركت كردند بدان با تو بودن لياقت مي خواهد.(دكتر شريعتي)
درد من حصار برکه نیست. درد من زیستن با ماهیانی ست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده. کودکی های آدم تمامی ندارد. بزرگی خودش یک جور کودکی ست با ترسهای بزرگانه...
از لطف همه ي توقف ممنوعي ها، ممنونيم![]()