راستي رسم تو نيز چنين است؟
توقف ممنوعي هاي عزيز سلام
يكي از دوستان برامون كامنت گذاشته بود به وبلاگ ايشون سر زدم
و به جمله اي برخوردم كه خيلي زيبا بود حيفم اومد براتون نقل نكنم جمله اين بود:
«هي فلاني! ميگويند رسم زندگي اين است،
ميآيند، ميمانند، عادت ميدهند و ميروند
و تو در خود تنها ميشوي!
راستي رسم تو نيز چنين است؟
مثل تمام فلانيها؟!»
(به نقل از وبلاگ زير گنبد كبود)
+ نوشته شده در سه شنبه نهم آذر ۱۳۸۹ ساعت 19:16 توسط مریم و نسیم
|