از خارپشت هم میشه یاد گرفت...
در عصر یخبندان بسیاری از حیوانات یخ زدند و مردند.
می گویند خارپشتها وخامت اوضاع رادریافتند تصمیم گرفتند دورهم جمع شوند و
بدین ترتیب همدیگر را حفظ کنند...
وقتی نزدیکتر به هم بودند گرمتر میشدند ولی خارهایشان یکدیگررا زخمی میکرد
بخاطرهمین تصمیم گرفتند ازهم دور شوند ولی از سرما یخ زده میمردند...
ازاینرو مجبور بودند یا خارهای دوستان را تحمل کنند، یا نسلشان از منقرض شود.
پس دریافتند که بهتر است باز گردند و گردهم آیند و آموختند که : با زخم های کوچکی
که همزیستی با کسان بسیار نزدیک بوجود می آورد زندگی کنند
چون گرمای وجود دیگری مهمتراست...
و این چنین توانستند زنده بمانند...
می گویند خارپشتها وخامت اوضاع رادریافتند تصمیم گرفتند دورهم جمع شوند و
بدین ترتیب همدیگر را حفظ کنند...
وقتی نزدیکتر به هم بودند گرمتر میشدند ولی خارهایشان یکدیگررا زخمی میکرد
بخاطرهمین تصمیم گرفتند ازهم دور شوند ولی از سرما یخ زده میمردند...
ازاینرو مجبور بودند یا خارهای دوستان را تحمل کنند، یا نسلشان از منقرض شود.
پس دریافتند که بهتر است باز گردند و گردهم آیند و آموختند که : با زخم های کوچکی
که همزیستی با کسان بسیار نزدیک بوجود می آورد زندگی کنند
چون گرمای وجود دیگری مهمتراست...
و این چنین توانستند زنده بمانند...
بهترین رابطه این نیست که اشخاص بی عیب و نقص را گردهم می آورد بلکه آن است
هر فرد بیاموزد با معایب دیگران کنارآید و خوبیهای آنان را تحسین نماید
البته طبق اطلاعات بیولوژیک بنده عصر یخبندان خار پشت کجا بوده؟ ولی شما مطلب رو بچسب، خار پشت رو نچسب، چون بد جوری پشیمون میشی!![]()
توقف ممنوع!
+ نوشته شده در جمعه نوزدهم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 11:23 توسط مریم و نسیم
|