یکی آرام در دلت جان می گیرد

و دیگری آرام آرام می میرد

انگار نافمان را از ازل همین طوری بریده اند!

نه آن که جان می گیرد و نه آن که می میرد

نه آن را که دوست میداری و نه آن را که از او دل کنده ای

هرگز با فراموشی هم آغوش نمی شوند.

شیرین یا تلخ با تو در پیوندی ابدی اند.

ابدیتی به طول یک عمر

نه می روند نه می مانند نه فراموش می شوند

تنها رد پایشان روی قلبت

پاک نشدنی و برای همیشه باقی می ماند

اینگونه میزیم و همین گونه خواهیم مرد

جای پایت را گل آلود روی قلبم جا نگذار

این تنها کاریست که برای دلم از دستت برمی آید