تولدت مبارک
چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولدت مبارک
سلام
بخاطر روز تولدت كه فرداست دلتنگم! نه واسه اين كه تو متولد ميشي، نه
واسه اين كه مجبورم فردا، باز بيادت باشم
اينقدر به يادت نبودم كه يادت نبودن هم مثل هر نفس بيادت بودن برام عادت شده
ولي بعضي روزها هر كاري كنم نميشه دلم تنگ نشه و يادت نكنم. مثل آتيشي
از دور دلچسب و از نزديك سوزاننده. خوشحالم كه از اسارتت بعد از يك سال و نيم رها شدم
به هر حال تو دنيايي كه خلقش كردم و دوستش دارم بهت تولد 32 سالگي ات رو تبريك ميگم
برات آرزوي عمر عريض و طويلي توام با شادي و سلامتي دارم. همه ي ماهات عسل
تولدت مبارك ![]()
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۰ ساعت 20:49 توسط مریم و نسیم
|