آبان
سلام
باز هم یه آبان دیگه داره از جلوی چشمامون ورق می خوره
یکی از ماههایی که خیلی دوسش دارم. ماهی که پر از تولد اونهاییه
که دوسشون دارم و از همین جا تولدشون رو تبریک میگم
بخصوص شهلای گلم و بقیه ی دوستای خوبم
تولدتون مبارک![]()
![]()
+ نوشته شده در جمعه ششم آبان ۱۳۹۰ ساعت 14:14 توسط مریم و نسیم
|